Borderlands 3 דמויות ושיעורים הסבר מלא

Borderlands 3 4 תווים מוסבר

Borderlands 3 4 תווים מוסבר. מקור: האתר הרשמי

כמשחק הנושא את ז’אנר היריות בגוף ראשון (FPS), מספר הדמויות של Borderlands 3 הוא אכן די קטן. כי יש רק ארבע דמויות שניתן לבחור בעת משחק בפעם הראשונה.

כל אחת מהדמויות הללו מייצגת גם את המחלקות הזמינות. ולכל אחד מהשיעורים האלה יש בהחלט מאפייני משחק שונים. כדי שלא תתבלבלו בבחירתו, בואו לראות את הסקירה הבאה!

Borderlands 3 Ins and Outs

יכול להיות שיש הרבה מכם כאן שלא ממש מבינים את המשחק הזה. זה מובן, בהתחשב בכך שהמשחק הזה עצמו הוא משחק ליניארי מבוסס קונסולה עם בסיס מעריצים נישתי למדי.

ואכן, כמשחק המשך, ל- Borderlands בהחלט יש קהל מעריצים נאמן. עם זאת, השם שלו עדיין לא מספיק מוכר כדי למשוך את לבם של גיימרים מזדמנים יותר ושל מי שמחוץ לקהילה שלה.

משחק ה-FPS המוצע הוא סטנדרטי למדי, אין תכונות מיוחדות ייחודיות. נקודת המכירה והייחודיות היחידה של המשחק הזה היא בצד הגרפי שהוא די ייחודי.

ל-Borderlands 3, שפותח על ידי Gearbox Software, יש סגנון אמנות ייחודי זהה מאוד למאפייני המשחק הזה. בנוסף, המשחק הזה הוא גם די ליניארי.

ניתן לשחק ב-Borderlands 3 בשחקן יחיד או מרובה משתתפים (מסך מפוצל מקומי או שיתוף פעולה מקוון). עם זאת, אין מערכת מדורגת כמו רוב המשחקים המקוונים הנוכחיים.

למעוניינים, Borderlands 3 זמין בפלטפורמות רבות מהדור הקודם והנוכחי, כגון PlayStation (4 ו-5), Xbox (One & Series X/S), Desktop (macOS ו-Windows), Nintendo Switch ושירותי ענן (Google סטאדיה).

Borderlands 3 4 דמויות מוסברות וכיתותיהן

עכשיו בואו רק ניכנס להסבר של ארבע הדמויות שניתן לשחק בהן. כאשר מתחילים את המשחק, תינתן לשחקנים הזדמנות לבחור אחד מהם. הנה הביקורת:

אמארה (סירן)

Character Borderlands 3
אמארה. Sumber: האתר הרשמי

הדמות הראשונה נקראת Amara, עם כיתה שנקראת סירנה. הכוח שלה יכול לתעל אנרגיה פנימית כדי לחזק את הסיבולת של הגוף שלה וגם את ההתקפים שלה.

כוח זה נקרא Phasetrance. כתוצאה מכך, כאשר מתחילים את המשחק, יש שלוש מיומנויות פעילות בהן הדמות הזו יכולה להשתמש: Phasegrasp, Phasecast ו-Phaseslam.

כסירנה, ככל שעץ המיומנות שלה מתקדם, היא תזכה למגוון מיומנויות פעילות. לא רק זה, למיומנויות אלה יהיו גם השפעות יסוד שניתן לבחור.

זיין (מבצעית)

זיין
זיין. Sumber: האתר הרשמי

הדמות הבאה היא זיין עם הכיתה המבצעית. כפי שניתן לראות מהסוג המעמדי שלו, זיין הוא דמות עם רקע צבאי: הוא שכיר חרב.

עם ידע כזה, אל תתפלאו אם המשחק נוטה להיות כמו חייל! המיומנויות יעשו שימוש נרחב בציוד שדה קרב שונים.

יש לו ארבע כישורים פעילים: Digi-Clone, SNTNL, Barrier ו-MNTIS Shoulder Cannon (MSC). ועם היכולת הייחודית שלו, הוא יכול גם להשתמש בשניים מארבעת המיומנויות הללו בו זמנית (למעט MSC).

מוז (תותחן)

זה יכול
מוז. Sumber: האתר הרשמי

ואז יש גם את מוז שהוא תותחן (כיתה). בניגוד לזיין, מוז הוא חייל אמיתי שהצטרף לכוח חמוש המכונה ולאדוף.

מה שיותר מרגש הוא שהוא חלק מצוות מיוחד בשם Ursa Corps שרוכב על רובוט כדי להתחרות בשדה הקרב. וכן, היכולת המיוחדת שלו היא השימוש ברובוט.

במצב רובוט, למוז יהיו ארבע כישורים פעילים: מגן גמול, מגס ללא תחתית, אישה בהריסה ואמא דוב. בנוסף לזה האחרון, לשלושת המיומנויות האחרות יהיו וריאציות נוספות ככל שעץ המיומנות יתקדם.

FL4K (Beastmaster)

FL4K
FL4K. Sumber: האתר הרשמי

לבסוף, יש רובוט בשם FL4K עם כיתת Beastmaster. בתור רובוט, הידע שלו הוא גם די ייחודי. אומרים שמסיבה כלשהי, מערכת התוכניות של FL4K יכולה לחוות תודעה.

כתוצאה מכך, הוא בורח מאדונו ומנסה למצוא את זהותו. וכרובוט שנחשב חף מפשע, הוא חביב על חיות רבות.

זו גם היכולת הייחודית שלו: להביא חיות מחמד ולהשפיע על אויבים להיות חברים. ישנן ארבע מיומנויות פעילות, כלומר Fade Away, Rakk Attack!, Gamma Burst ומלכודת Gravity Snare.